instagram
fot.: Pexels.com

„Jak wypromować się na TikToku?” — to pytanie każdego dnia zadają sobie miliony osób na całym świecie. TikTok jest dość nową aplikacją, która w zaledwie kilka lat dosłownie opanowała mieszkańców niemalże wszystkich państw zlokalizowanych na ziemskim globie. Już na samym początku swojego istnienia TikTok zrzeszył ponad 500 milionów użytkowników. Od tego czasu ich liczba nieustannie wzrasta — w zawrotnie szybkim tempie. Obecnie jest to jedna z najpopularniejszych platform społecznościowych, która jest jedną z częściej pobieranych na App Store oraz Google Play. 

Jak wypromować się na TikToku?

Światowy fenomen tej aplikacji nie pominął również Polski. Aplikacja ta jest jedną z trzech najczęściej pobieranych w rankingu platform społecznościowych. Do niedawna wierzono, że nic nie jest w stanie wygenerować większego potencjału niż ten, jaki został zaprezentowany przez Instagram. Tymczasem okazało się, że kwestia tego, jak wypromować się na TikToku, stała się znacznie częściej roztrząsana na forum. 

Od czego zacząć? Tak naprawdę od tego co zwykle, czyli od określenia profilu swojej działalności. Poniżej podamy kilka przykładowych kategorii:

Jak wypromować się na TikToku? Odpowiedź jest tylko jedna i brzmi: skutecznie! Najważniejsze jest to, aby publikować filmy regularnie, analizować ich statystyki, pozostawać w stałym kontakcie z odbiorcami i dbać o to, aby udostępniany content pozostawał spójny. 

tiktok
fot.: Pexels.com

TikTok czy Instagram?

Badania rynku jednoznacznie dowodzą, że TikTok jest ponad trzysta razy bardziej efektywny od Instagrama. Firmy chętniej współpracują z tzw. tiktokerami, ponieważ tworzone przez nich treści generują większy ruch, a ich odbiorcy są w nie bardziej zaangażowani. Ta sytuacja nie powinna dziwić nikogo, ponieważ w omawianej aplikacji ma się zaledwie 60 sekund na to, żeby zdobyć i utrzymać uwagę widza. 

Jak wypromować się na TikToku? Przede wszystkim należy publikować regularnie ciekawe filmy i czytać o nowościach związanych z branżą Social Mediów. 

Jaka społeczność jest na TikToku?

Dlaczego reklamodawcy chętniej wybierają TikToka od Instagrama? Ponieważ na TikToku mamy do czynienia z bardzo młodą grupą odbiorców, którzy dopiero budują wachlarz swoich zainteresowań. Oznacza to, iż są oni bardziej otwarci na chłonięcie nowych treści i jednocześnie lepiej zorientowani w świecie portali społecznościowych i nowych technologii. 

Wszystko to czyni ten serwis doskonałym miejscem do zamieszczania niespersonalizowanych reklam, które personalizują się samodzielnie. Wszystko tam odbywa się  niemal automatycznie. Jak wypromować się na TikToku? Po prostu wystarczy być takim twórcą, jakiego sami chcielibyśmy oglądać. Czy to wystarczy? Prawie — oprócz tej kwestii trzeba też wdrożyć w życie kwestie poruszone w poprzednich akapitach. 

tiktok
fot.: Pexels.com

Być dobrym twórcą, czyli jakim?

Choć pozornie może wydawać się inaczej, to TikTok jest jedną z tych platform społecznościowych, na których wypromować się można relatywnie szybko. Od czego to zależy? Od wrzucanego content oraz rodzaju stosowanych hashtagów.

Jak sprawdzić jakie hashtagi są „nośne”? To proste! Wystarczy na bieżąco sprawdzać informacje na ten temat w internecie oraz obserwować konta innych twórców. 

Co oznacza „być dobrym twórcą”? Głównie to, że Twoje filmy powinny być ciekawe i mocno angażujące. Jeśli wszystkie poruszone na łamach tego artykuł kwestie wdrożysz w życie tak, aby były one efektywne, możesz być niemal pewien możliwości odniesienia sukcesu. 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here